Kızlar selam, 27 haftalık gebeyim sağlık ocağında tahlil verdim bugün sonuçlarımı göstermeye gittim kanımın çok düşük olduğunu söylediler demir ilacı kullanıyorum yaramıyor olabilir günde 2 tane kullanmaya başla dediler. 20sinde kendi doktorumda kontrolüm var ona da göstericem ama öncesinde size sormak istedim bu düşüklüğün bebeğe bir zararı olur mu kullandığım demir ilacı ocean marka sabah aç karnına kullanıyorum akşam da kullansam bir sıkıntı olur mu sizce?