Visneli1so-s Emneyldzlarr_50 ayy teşekkür ederimmm Hayyattt bu sabah verdim kanı da hayırlısı inşallah vardır
Minikbebis1 Geçen adetinde hamile kalmışsın bir gün gecikmeli böyle olmaz benimki de iki gün gecikti daha da belirgindi üç haftalıkti
Minikbebis1 Cessika biraz bilgili bir insan olsaydın çizginin yoğunluğunun ne anlama geldiğini bilirdin
Visneli1so-s Minikbebis1 Hııı bilmiyorum olabilir Aralık 13 ünde adet görmüştüm normalde de 28-30 qrası oluyorum o yüzden öyle dedim ama dediğiniz de olabilir
Minikbebis1 Visneli1so-s evet evet yeni olsa adetinde ilkinde hemen net olmazdı ama seninkisi olmuş giferden bir iki hafta sonra keseyi de görürsün inşallah