Dilekulgtt benimkide aşağıda 28. Haftamda öğrendim ama kanamam yok sadece baskı hissi var alt bölgemde ve kasıklarımda. Doktor bolca dinlen ağır iş yapma dedi ilişki kesinlikle yasak , ağır kaldırmıyorum uzun süre ayakta kalmıyorum zaten biraz iş yapsam evde ya da biraz yürüyüş yapsam hemen alt karnım kasılıyor baskı hissi artıyor bide benim bebekte baş aşağı pozisyonda aynı haftadan beri. Bana da doktorum kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi kanama olursa direk gel dedi 35. Haftadayım şuan hala yukarı çıkmasını bekliyoruz doktor kanama vs. Olmazsa 37-38. Haftaya kadar bekleriz doğum için dedi . Benim doktorum bu bilgileri verdi tabi herkesde farklı olabilir bu durum . Bide bunun iki türküsü varmış biri tam kapatıyormuş rahimağzını diğeride kısmen kapatıyormuş sizinkisi hangisi kanama genelde tam kapatanda oluyormuş, doktorum kısmen kapatanlar genelde yukarı çıkıyo ileriki haftalarda dedi rahim ve bebek büyüdükçe hareket ettikçe bebek çıkartıyormuş yukarı bunun içinde bolca dinlenmek önemli.