Benimde ntsde sancım hiç çıkmıyordu ama sancım vardı. Beş dakikada bir vuruyordu. Yalancı sancıdır dediler eve geldim bir iki saat sonra nişanım geldi. Tekrar hastaneye gittim Açıklığa bakıldı 3 cm açıklığım vardı. Zaten 4 saat sonrada falanda suyum geldi.