Hanımlar merhaba
Geçen gün idrarımdan kan geldi hemen doktora gittim şükür bebekle ilgili değil idrar olu enfeksiyonuymuş, yinede progestan başladı bol su iç dedi ve antibiyotik verdi
O günden beride ara ara kahverengi akıntım oluyor doktora sordum bi sıkıntı yok kahverengi olduğu sürece dedi ama ister istemez insan korkuyor bu durumu yaşayan oldumu acaba deneyimlerinizi paylaşır mısınız