Ahatice 34+3 üz bir haftadır erken doğum riski sebebiyle hastanede yatıyorum yarın taburcu etmek istiyorlar böyle birşey yaşayan var mı aranızda sizce doğumum yakın mıdır açılmam 2 cm olmuş ilk gebeliğim daha
Ahatice AnayimBenAna_ şuan nst de sancım çıkmadığı için taburcu etmek istiyorlar risk hala var çünkü haftamız küçük