sltz merhaba mesajını yeni gördüm. Kusura bakmayın. 2 hafta içinde alışıyor bünye. Doktorum ateşinde çıksa yapacak bişey yok kullanacaksın diye baskı yaptı. Kullandım. Ama belli bir süre sonra vücut alışıyor. Tepki vermeyi kesti vücut. Ateş titreme üşüme sıtma gibi oluyordum.