pskdanisman1anne 14+1. Haftamdayım, iç boğaz ağrısı ,burun akıntısı ara ara öksürük var. Evde hava cihazımız var ventolin hiç iyi gelmedi ellerde titreme falan yaptı. Hava cihazında hamilelik döneminde kullanabileceğim serum fizyolojik var mı?
2Princess1Mom pskdanisman1anne Ventolini doktora sormadan kullanmamalısınız. Bende alvita marka serum fizyolojik vardı. Doktora sordum nebulizatör ile solumamda bir sakınca olmadığını söyledi. Onu kullanıyorum.
pskdanisman1anne AnayimBenAna_ izotonik şuan bende var internette gebelikte kullanılmamalıdır yazıyor da tereddüt etmiştim ama eczaneye sorup kullanayım olmadı teşekkür ederim
AnayimBenAna_ pskdanisman1anne bende doktoruma sormuştum sadece onu koyup kullanabilirsin demişti burun tıkanıklığında spreyde vermişti. En temizi doktora danışmak bence bu konularda