Merhabalarr☺️ Benim 14 aralıkta pembe akıntım oldu sonra açık kırmızı şekilde 3 gün boyunca devam etti hiç pembe akıntım olmazdı regl başlarken şüphelendim kanama bittikten 15 gün sonra kanda gebelik testi yaptırdım negatif çıktı geç döllenme dahi olsaydı eğer çıkar mıydı yoksa biraz daha bekleyip tekrar kan testi vermeli miyim şimdiden teşekkür ederimm