xwoman Kaçıncı ayınıza kadar vitamin kullandınız . decavit ve d3 yeni bitti 19 haftalık oldum . doktoruma söylesem mi acab bunların bittiğini yenisini yazacak mı daha 2 hafta var randevuma .
Aylaayla ValideSultan ben demir kalsiyum ve omega kullanıyorum 12. Haftamdan bu yana... D vitamini kullan demedi ama birdahaki muayene için test istedi baktırmam lazım bir ara.. Sen hengi marka kullanıyorsun..
rabia_varolculha xwoman ben 16. Haftadayim 13+5 te kontrole gittiğimde decavit ve folik asiti kesmisti doktorum yerine demir ilacı ve d vitamini verdi başka tekrar biri damla biri hap
ValideSultan Aylaayla balık yağı barsakta çözünüp ağıra koku yapmayan çünkü ciddi mide yanmam var Regula-3 Gyn kapsül omega Diasporal direkt magnezyum için D vitaminin unuttum evde akşam yazarım
Aylaayla ValideSultan aaa bende omega regula kullanıyorum. Genelde ımom vermiş doktorlar ama benim doktor regula verdi sen nerede hangi doktora gidiyorsun?