38+2 yiz bugun cati muaynesi icin geldim 4 cm açılmam varmış eve yolladılar sonra yuklu miktarda kan geldi aksam 8 gibi normal dediler ama yatışımi verdiler cok sancım var ama duzenli degil sabaha kadar acilma ilerlemezse suni vercekler dua edin bana lutfen cok korkuyorum