Anneyimmmben Angel19 erkeğe benzettim canım bende 15+3 um doktor yüzde 60 erkek dedi ve benimde bir oğlum var 😁
Angel19 Anneyimmmben sizi biliyorum postlardan kız istiyordunuz benimde gönlümden geçen kızdı ama hayırlısı böyleymiş 🥰bende 15+3 üm bugün :) bi arkadaşım var 19.haftaya kadar erkek dedi 3 doktor 2 gün önce başka bir doktor kız demiş insan da acaba mı diyor 😂
Anneyimmmben Angel19 valla ilk erkek dediklerinde inanmak istemedim hepte cinsiyeti degisenleri duyunca umutlandim ama artık alistim erkek fikrine 😁 nasip boyleymis iki erkek daha güzel anlaşırlar diye teselli ediyorum kendimi😁🌸
BusrAsil2019 Angel19 ya ben ilk kabullenemedim falan ama sonra yavaş yavaş alışıyor insan. Evde 3 erkek baba da dahil nasıl olacak yaşayıp göreceğiz hoş ben üçüncüyü yapmaya kalksam oda erkek olur😀 bundan ötürü Hürrem sultanlığımı çoktan ilan ettim ben shshshs
Angel19 Anneyimmmben yani insan duyunca bi kız olsaydı diyor ama sonradan alışıyor tabiki yapacak bir şey yok çünkü :)rabbi sağlık versin 🥰
Angel19 BusrAsil2019 😂😂bende öyle düşünüyorum üçüncü de erkek olur benim o yüzden iki de kalacağım büyük ihtimal :))insan kız olsun istiyor ama hayırlısı böyleymiş ben detaylıya kadar acaba mı derim 😂
Anneyimmmben BusrAsil2019 Kıbrıs’ta 3 bin Euro’ya istediğin cinsiyeti tüp bebek ile yaptirabiliyormussun 😆 3. Yu riske atmayıp tüp bebek yaptiricam😁
BusrAsil2019 Angel19 yani çok değişmiyor ama ben bile bir kaç hafta sonra doğum yapacak olmama rağmen hala acaba diyorum 😀😀 yani umut fakirin ekmeği 😎😀
Angel19 BusrAsil2019 😂😂nasip diyelim yapacak bir şey yok değişmesi zor tabi de işte :)) sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
BusrAsil2019 Dilancck hayatım ben anlamıyorum resim falan da sadece öyle hissediyorum bak mesela bunu da kız hissettim 😀