Rabiaaykut Benim sol elimde orta üc parmagım özellikle sabahları karicalanma oluyo hissizlik soguk suya tutuyorum hareket ettryrm zor geciyo böyle bir durum yaşayan varmı kızlar doktor ortapediye git dedi bn arastrdm netten gebelikte sıvı birikmesinden karpal tünel sendromu olurmus sinir sıkışırmıs bunun icin medikallerde bantlık varmış kullanan varmi bu konu hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilirmi benimle şimdiden teşekkurler kızlar 🤗
Kubracelik Rabiaaykut bende de aynı durum hatta tam olarak şuan yine sol elim uyusmus durumda bende İnternetten bakabildim sadece pazartesi doktora gitcem sen kaç aylıksın?