m060918 16 haftalıkken öğrendim ve açıkçası sonlandırmak istemedim skar gebelik olarak geçiyo sanırım çok tedirginim yaşayan ve doğum yapan var mı
m060918 staRmama 3. Gebeliğim canım 2. İle araları 10 ay olcak doğumda ama alakası yokmuş onunla skar yerine yerleşiyormuş
Emsalsiz Aynı sorunu bende yaşıyorum devlet hastaneleri almamız gerekli dediler ama cocık karnımda 12 haftalık olmuştu şuan 14 haftalıgız prof dr ismail özdemir Rabbım karşımıza çıkardı inşallah onda dogumumu yapacağım
Emsalsiz Melodyyyy ben 300 bin vereceğim skar gebelik bırde kendisi muayenehanesi var 2 tane hastane ile anlasmalıymus ondan bıraz yüksek mıktar istiyor
Emsalsiz Melodyyyy skar gebelik dıye bırde doktor herhangi bır hastaneye bağlı değil anlaşmalı hastanesı var 2 tane ondan bıraz yüksekmıs