Kızlar kızım 4.5 aylık oldu. Kundaksız uyutamıyorum. Uyku tulumu aldım ama yok. Bazen gündüzleri kundaksız uyuyor ama kısa kısa. Şuan yine kundaksız ilk uykusuna geçemedi. Nasıl bırakacağız yaaa. Dönemiyor hala bu arada. Dönmesini de bence geciktiriyor 🥺