Pnrdrsn Nurellaaaaaaa1212 canım bugün gittim. Keseyi gördük şükür. 10 gün sonra gel dedi. Kalp atışı için. 4+5 minicigim ❤️❤️
Sosyologmerv Pnrdrsn oyy maşalllah 🧿🧿 ben de cumartesi görürüm inşallah keseyi. Karından mı baktı canım?
Nurellaaaaaaa1212 Pnrdrsn maşallahh gördün mü güzel düşündün güzel oldu canımsın mutluluğun daim olsun
Eda42_ Sosyologmerv Ooo maşallah baya güzel artış olmuş kese kesin gözükür de belki bebekte görünür babasına gösterir kendini hadi hayırlı olsun annesi 🤰🏻🤰🏻🤰🏻 sağ salim kucağına alırsın inşallah sağlıklı kolay gebelik geçirirsin inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻
Eda42_ Sosyologmerv Yaa Allah’ım nasıp etti.mi nasıl oluyor önce negatif diye üzülür diş için uğraşır ilaç içersin sonrasında böyle olur Şükürler olsun Rabbime ne güzel ummadığın de nasip etti Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlat nasip etsin amin amin amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻🤰🏻
Sosyologmerv Eda42_ edacımmm çok teşekkür ederimm güzel duaların için 🌸 cumartesi de yazarım size çıkınca doktordan 🩷 rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın gerçekten hepimiz güzel haberlerimizi yazalım buraya ❤️
Sosyologmerv Eda42_ evett kuzum çok şükür gördük keseyi 🥰 alttan muayene etti doktor her şey yolunda dedi 2 hafta sonra kalp atışı için randevu verdi, heyecan ve telaştan yazmayı unutmuşum 🙊
Eda42_ Sosyologmerv Ayy inşallah hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰 senin adına sevindim çok güzel sağlıklı hamilelik geçirirsin inşallah amin amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻🤰🏻🤱🏻🤱🏻👶🏻👶🏻💕💕