bysnmrv Kızlar 6. Haftaya adım attığım an bi mide bulantısı başladı ölüyorum resmen kusamıyorumda mideme kramplar giriyor ne yapıcam
Katherinne bysnmrv canım benimde 6.haftamda başlamıştı doktor prilam dr verdi onu kullanmaya başlayınca daha iyi oldum çekilcek gibi değil sende konuş doktorunla
Dilekzamn bysnmrv banada pirilam dr verdi gece 2 tane iç dedi öyle başladım ama bir anlık durdurdu gibi sabah kalkınca cuma kontrolüm vardı günde 4 defa kullanabilirsin dedi ama ilacı ilk içince biraz faydası oluyor gibi sonrası yok 8+3 ama geçmiyor nasıl birşey bende anlamadım oğlumda asla mide bulantım yoktu neye uğradığımı şaşırdım
anneolmakneguzel_ bysnmrv ağzıma hemen badem ceviz atıyordum. Bulantı gelmeden bşyler yiyodum çok boş öğürüyodum
ikibebeliannis bysnmrv ben sana ne önersem önereyim hiçbir işe yaramaz sadece bulantı hapı biraz hafifletir Onun dışında ne yediysem işe yaramadı bende maalesef geçmesini beklemekten başka çare yok
bysnmrv Çok zormuş kızlar ya, ben zaten normal hayatım da da mide bulantısına bağışıklığı zayıf birisiyim, çalışıyorum bide bugün işe gidemedim çok kötü oldum, 3te doktora gidicem inşallah kalp atışlarını duyarım 🥹
elifbzdmr28 bysnmrv bende 5. haftadayim ayni durumdan muzdaribim acıkınca midem bulaniyo biseyler yemeye çalışıyorum yine midem bulaniyo her türlü bulaniyo , ilk hamileliğimde olmamıştı bu kadar bunda mahvoldum doktor randevuma da iki hafta var daha Allah hepimize dayanma gücü versin
2cocuk2kopek bysnmrv 6+1 benimde bugün başladı herşey kokuyor sabah bende sadece boş mideyle acı su çıkardım. Bide şu lanet salgına yakalandım ilaç kullanıyorum
mrp2023 bysnmrv mide ağrısı yanması ikiside var gaviscon şurup aldım oda midemi bulandırdı tadı cok kötü :( valla zaman geçmiyor gibi Allah şifa versin hepimize
hemsireblog1 7+3 teyim. Bulantı kusma çok fazla var. Safra kusuyorum zaten ama başlayınca kramplar girene kadar devam ediyor. Çalışamadığım için bu şekilde, rapor aldım. Acıkınca bir şeyler de yiyemiyorum çok zormuş