Sevimaltnn yani nesquik kilo aldırsa bile sağlıklı kilo aldırmaz. İçinde kimyasal, koruyucu, şeker olan bir şey ne kadar sağlıklı olabilir? Onun yerine kefir falan içseniz daha iyi. Bebek ister 2,5 kilo doğsun ister 3 kilo doğsun ister 4 kilo doğsun önemli olan sağlıklı olması.