SiriusAb canım benim bende 1,5 senelik evliyim son 8 ay korunmayı bıraktık gebelik olmuyordu her ay heyecanla beklerdim. Son zamanlar da olmayınca çok üzülmüştüm acaba bir sorun varmıdır diye bir dönem üzüldüm sonrasında saldım gitti şehir değişikliği yaptık eşim ile başka bir şehire taşındık o zaman hamile kaldım. Şimdi de 20+3 havuç olduk teyzemiz🥰 kendi sürecimi anlattım duygularını anlıyorum ve uzun bir süre olmuş ister istemez can sıkıcı olabiliyor. Çok kafanıza takmayın eşinde seks yaparken çocuk için yapmasın zevk almaya bakın. Bende ayaklarımı kaldırdım bu arada onuda denedim. Çeşit çok ama nasip işi bu. Sal gitsin🤗 Bebiş geleceği vakti biliyordur.. kendini de olmayacak diye nasipte yok diye düşüncelere kaptırma kötü enerji çekme. Bebeğiniz geleceği vakti bilir hep bu olsun aklında. 🩷