kilo sorunum var mevcutta insilün direncim de yüksek yemeyi de severim diyetlere tam uyum sağlayamadım,hani deriz ya yedim ama burnumdan geldi tabiri caizse, yedim yedim pişman oldum. Fakat aşırı yükselmesine müsade etmedim mesela hamur işi yedim biliyorum neredeyse 200e çıkacak şekerim eğer hareket etmezsem, ben hemen çıkardım 20dk tempolu yürüyüş dönünce 5 dk dinlenip ölçüyordum normal çıkıyordu, bu aralarda limonlu su içiyorum fayda gördüm 750ml falan yemeğin öncesi sonrası o bardağı bitiriyorum 1 limon sıkıyorum, ekmek yemiyorum, çikolata vs yemiyorum,kola zaten yok, akşamları ekmeksiz yemekleri daha az yiyorum(yürüyüşe çıkmak gelmiyor içimden akşamları bende az yiyorum) bakalım yani bu aralar böyleyim ama çok dikkat edemem zannetmiyorum tatlı vs gündüz yiyorum