Merve2608_ bence yenidoğan zıbınlarını kısa kollu ve sıfır kollu şeklinde alabilirsiniz, 3 aylık olanlara geçeceğiniz zaman uzun kollu seçersiniz ☺️ tulumlarıda karışık alın, ihtiyacınıza göre kullanırsınız ama hava çok sıcak olur, çokta ayaklı tulum veya altlardan almamakta fayda var, akşamları ayaklılar iyi olur, gündüzleri bunalır çocuk, bide yazın çok kıyafet giymek istemiyorlar, belki bi zıbınla geçirirsiniz gündüzleri, çok kıyafette almamakta fayda var 😄 arkadaşım heves edip almıştı, onunda çocuğu temmuzda doğmuştu, aldıklarını giydiremedi desem yeridir, bez üstüne zıbınla geçti ilk 3 ayları 😅