Sevimaltnn bioderma tam bir şişirme ürün (bana göre), bende heves edip almıştım, ne zaman onu kullansam minik minik çatladım, hiç güven vermiyor, bio oilde kim kullansa vücudu minik minik kırmızı bi şekilde atmış, yorumlarında görmüştüm çok önemsememiştim, aynısı başıma gelince dedim doğruymuş, halbuki ilk 1 ay kullandım hiç bişey olmamıştı, sonrasıda o yorumlarda ki gibi oldu karnım 🙄