Sbrn78 çok beklemek istemiyorsan yaşın kaç bu arada doktor eşliğinde Klomen ile hamile kaldım ne bende nede eşimde sıkıntı yoktu ama olmuyordu ilk Klomen ve çatlatma iğnesi ile hamile kaldım artık ikinci bebek için çalışmalarımız sürdü uzun gene tabi gene olmayınca yine aynı doktor ile Klomene başladım bu sıkıntı yine yok ama olmuyor 🤷🏼♀️ anlamıyorum ama bu Klomen ile belki bu ay yada diğer ay olursa olur nasip herşey artık yaşım gidiyor 29 yokum 30 varim diyebilirim 😂 bu arada kilo falan etken Kimisi şak diye hamile kalır kimisi de işte uğraş dur nasip Allah herkese hayırlısını hayırlı zamanda versın gecikiyorsa güzelleşiyordur inşallah 🥰