rabiayy sanırım yumurta kalitesi etkiliyor bunu,yani evet yumurta oluşuyor ama döllenecek kalitede olmuyordu sanırsam ☺️doktora gittim bi sorun yoktu vardır bi hayır diyip bekliyorum,yumurta kalitesini artıracak şeyler kullanıyorum 🥰Bu 3.gebeliğim olucak ilki dış gebelik oldu,2.kızım oldu çok şükür 4.5 yaşında bu da 3 olucak Allah’ın izniyle 🙏🏻🫶🏻