Ayshababy kızlar evde fetal dopper kullaniyorum kalp atişi için 18+5 haftalık olduk normalde hep göbek delimin oralarda duyuyordum bugün kasıklarimdaydi bu normal bişey mi bebegin kasıklarda olmasi randevuma 2 gün var
cylnmy Ayshababy merhaba ben de doppler kullanıyorum bence cok normal ben de her baktıgımda farklı yerden ses geliyor :9 içini ferah tut :)
Ayshababy Aylaa123 çok korktum bebek aşa dögrumu gidiyor diye normalde hep kalp atişini yukarda dinlerdim ilk defa kasıkta olunca korktm
Ayshababy Almirolie daha okadar net hisetmiyorum haraketlerini arada hisediyordum bi kaç gün hissetmeyince kalp atişina bakiyim dedim kasıklarimda herhalde artık bol bol yeri var gezinmek için
Almirolie Ayshababy sonlara doğru öyle hissedeceksin ki bazen insanın canı bile yanıyor tekmeleriyle 🥰🥰şuan hamile değilim özlüyorum her anın tadını çıkar gezebildiğin kadar gez fotoğraf çekilebildiğin kadar çekil bol bol sıcak kahve iç hiç izlenediğin kadar çok dizi izle ☺️ doğumdanda hiç korkma kucağına alınca seneler bile geçse o güne dönmek onu ilk gördüğün hali defalarca görmek istiyorsun ☺️içinden geldi 💖sağlıkla gelsin
Ayshababy Almirolie çok teşşekurler canım elimden geldikce motive olmaya calişiyorum evde oldumuz için mi artık bunalti degişik duşunceler körkülar geliyor aklima🌸
caglaoztrk 30 haftalık olmak üzere hâlâ kasıklarıma kadar indiği oluyor en son 27de mi ne gittim kontrole resmen kafasını sokuşturmuştu bi kasığımın tarafına 😅😅 nasıl rahat ederlerse öyle takılıyorlar doktor aksi bir şey söylemedikçe endişelenecek bir şey yok