babyiscomings Benim de Tam kasığım. İnan ki sanki Rahim gibi, yumurtalık gibi. Gaz sancısıymış. 2 ay evvel antibiyotik kullanmıştım. Floramı bozmuş. O yüzden her kasık ağrısına itibar edemiyorum. Bende bebek sandım, kist sandım. Dış gebelik sandım. Aklıma herşey geldi. Devlet hastanesi ilgilenmedi. Özelde Gastroloji çözdü olayı. Tabi özel hastanede kadın doğuma da göründüm.