Nz1 Kızlar perşembe günü kan vermiştim doktorum istediği için. Değerlerin 7 tanesi referans dışı ve karşısında negatif yazıyor, bu henüz açıklanmadı demek mi? Referans aralığı felan da yazmıyor boşluk var sadece. Bir gün daha bekleyeyim mi bilemedim