Csnn Kızlar yumurtlama günümden 10. Gün yaptıgım test asırı silik gözle bile zor görünüyor. Bu awox testlerde kuruma çizgisi oluyormu normalde adetime 4 5 gün var yada erken mi yaptım
busenaz68 Csnn bende awox ile öğrendim ama erek yaptigim zamanlarda sonuç vermiyrodu zaten HCG 25 üzerine çıktığında sonuç vermeye başlıyormuş iki gün sonra tekrarladım hepsi belirgin şekilde çıktı ama silikti kan verdim 36 çıktı 🥹❤️
rabiayy Csnn 2 gün sonra tekrarla canım. Yanıltmıyor o test. Kanda 15 olan beta hcg yi bile silik çıkarmıştı
Annekuzusu066 Csnn gölge gibi var ama bilemedim ki erkende yapmışsın canım başka marka test varmı elinde
Annekuzusu066 Csnn sağlık ocağında kan ver istersen çünkü gölge gibi çizgi var ve erken çıktı diyosun erken yaptığın için küçük değerler oluncada böyle çıkabiliyor
Csnn Miyosss gerçekten mi bende kuruma çizgisi yapıyor diye umutlanmak istemedim. Bide bu kadar erken cıkarmı testte sizce
busenaz68 Csnn 6-7 gün öncesinde yaptığımda negatifti bat 4 ocakti 30 Aralık’ta öğrendim awox ile akşamı kan verdim ve 36 çıktı dediğim gibi beta hcg 25 üzerinde iken sonuç veriyor diye yazıyor testin bilgilendirmesinde 🏵️
Meltemanneolsun Ben awox ile öğrendim marka güzel. Hiç kuruma çizgisi olmadı 4 5 keZ yaptım olmadığında negatif verdi olduğunda pozitif verdi