Eliff48 Kızlar sezeryan sonrası ödemi olan var mı ben doğumdan sonra o kadar şiştim ki şok oldum patlıcak gibi ayaklarım falan
Daisyy000 Eliff48 15gun içinde eski haline donecek merak etmeyin.Benimki duzeldiyse herkesinki duzelir😅
Aylaa123 Eliff48 15 günde iniyor bol su için bende aşırı şişmiştim hamileyken bol gelen kıyafet dığumdan sonra olmamıştı ,😂
Eliff48 Dddddddd spinal mi oldunuz ağrılarınız nasıl benim 3.günüm bugün çok kötüyüm karnımın acısından ağlayarak tuvalete gidip geliyorum resmen
Aydnkynk Eliff48 çok zayıfmısınız yanlış anlamayın ben kendim çok zayıfım aynı durumu yaşamıştım dikiş ağrısı hiç anlamdım ama karnımda bi ağrı vardı sezeryan sırasında karnın iki tarafına bi aparat takılıyomuş o ezmiş 1 hafta falan sürmüştü ağrısı
Dddddddd Eliff48 spinal oldum, çok sığmayacak şekilde korse takıyorum baya rahatlatıyor beni sende bisey sar beline rahatlarsın
Eliff48 Aydnkynk yani zayıfım evet boyum 172 55 kiloydum hamilelik öncesi doğuma 67 yle girdim eve geldim 65 im 😂hiçbişey eksilmemiş o derece ödem var dediğiniz gibi karnımdaki ağrı da çok çok fazla
Eliff48 Aylaa123 ya gerçekten öyle doğum sonrası aldığım depend ve pijamalar zorla oldu hemşireler annem falan niye dar aldın diyo hayır dar değil diyorum falan bi gariplik var diyorum ama ikinci gün anladım ödem olduğunu kimse de demiyo kendim dedim benim ayaklarım mı şiş diye 😂
Eliff48 hermione_granger çok geçmiş olsun size de onu denememiştim eğer geçmezse aklımda olsun sağolun
Cosimaniehaus Eliff48 normale dönüyor ben de şaşırmıştım elim ayağım şişmişti. 1hafta içinde geçmişti sanırım. Bol su için.
Ncyncy Eliff48 şöyle benimki asirinin aşırısı şişti 10 15 gün idare ettim bugün iner yarın iner ödem atıcı ilaçla. gecmeyince gittim
Aydnkynk Eliff48 mümkün olduğunca gez ayakta dur yoksa geçmiyo o lanet ağrı o ödemde bi anda iniyo ben doğumdan eve geldiğimde eski kiloma dönmüştüm
Aylaa123 Eliff48 benim ayaklarım soba borusu gibi olmustu ayakkabıya parmağım bile girmedi 😂😂 üstüme bol gelen kıyafetlerin içine giremedim paçamdan geçmedi diyorum milley kilo verir ben nasıl sistim 😂sonradan indi allahtan 😅
Eliff48 Aylaa123 valla ben de aynı oldum hamileyken rahat olan eşofmanın paçadan ayağım zor geçiyo 😂😂
Eliff48 Dddddddd korseyi doktoruma sormamıştım daha ama siz hemen takmaya başladınız mı doğumdan sonra