Ozkansultan
Merhaba bayanlar 14 haftalık hamileyim Geçen hafta doktoruma gittimde kan ilacı haftada bir kere iğne vitaminler verdi değerlerim çok düşük diye fakat ben kullanmaya başladım andan itibaren kalbim olduğundan daha hızlı çarpmaya başladı sanki sıkışıyor gibi ama hamilelik döneninde olur diyorlar bebek büyüdüğü için vücut fazla kan üretir ve kalp atışı saniyede değişir diyorlar tabiki doktoruma gidicem pazartesi randevum var ama aranızda bu şekilde olan var mı ölecek gibi oluyorum