Kızlar özür dileyerek yazıyorum ama biraz korktum belki başına gelen vardır. Hamilelik nedeniyle göğüsüm haliyle büyüdü ve bir tanesinin üstünde et benine benzer küçük küçük 2-3 tane doku oluştu, benzer diyorum çünkü şekilsizler ve tamamen yapışık değiller ben anlam veremedim internette süt kanalı tıkanınca olan iyi huylu tümör vs diyor 😁 başına gelen var mı ?haftaya doktor kontrolüm var, bir hafta kafada kurarım artık ben 😁