3 ocakta doğum yaptım, inanın ilk 5 gün ikiye katlanmış şekilde yürüdüm hiç geçmeyecek sandım bebeğimi hep kucağıma verdiler emzirdim kendim kalkıp asla alamadım, altını değiştiremedim, üstünü giydiremedim ilk 5 gün çok kötü geçti. Sonra doktor korse tak dedi taktım bir tık kendime geldim ayaklandım, bugün doğumdan sonraki 10. Günüm, hala çok iyiyim diyemem ama ilk günlere göre çok şükür iyiyim. Geçmeyecek sanıyoruz ama geçiyor gerçekten, bir korse takarsanız rahatlayabilirsiniz sizde🤍 bu arada bende yan yatamıyorum hala, göbeğim yana düşüyor direkt, bu yüzden dümdüz yatıyorum