4 gün önce kırmızı lekelenme yüzünden doktoruma gitmiştim kan sulandiricilar yüzünden hafif kanama alanı olduğunu söyledi kan pıhtılaşmam olduğu için hem iğnesini hem ilacını kullanıyordum ilacı bırakıp iğneye devam etmemi söyledi öyle de yaptım 2 gün o şekil lekelenmem oldu ve iki günün sonunda durdu şu zamana kadar hiçbir şeyim yoktu şuan kahverengi lekelenme geldi sizce nedir ?