Öncelikle bekleyen herkes sağ salim kavuşsun bebeğine. İsteyen herkesede Rabbım en kısa zamanda nasip etsin. 26 kasımda kontrole diye gidip tansiyonumun yükselmesi ile acil yatışım yapıldı. Aslında akşam beni doğuma alacaklardı amaa eşim görevi nedeniyle memlekette olmadığı için ertesi gün olmak istediğimi söyledim. Yeme içme 12 den sonra yasaklandı. Tansiyonumda gebelik boyunca vardı idrarda protein kaçağı vardı. Son aylarda düzelmişti ama tekrar protein kaçağı ve tansiyon yüksek olunca doktor daha fazla beklemek benim ve bebegim için sıkıntı olacağını söyledi. Gece boyunca ntsye bağladılar. Şunu farkettim sancim çıktıkça tansiyonum yükseldi. Aslında normalde doğururmuşum ama tansiyonumla nasıl olurdu çok bilemiyorum. Neyse bu arada tam 38 haftalık doğurdum. Sabah 8.30 da beni ameliyat için hazırladılar belden uyuşturuldum. İlk iğne sırasında sanki dirseğini bir yere vurmuşsun gibi oldu onuda ayağımda hissettim tekrar eğip işleme devam etti ve hareket etmem gerektiği söyledi. Tabi bu arada benim soğuk ve korkudan tansiyonum tekrar yükseldi. Doktorum geldi başlayacağını söyledi o arada damardan ilaç ve oksijen verildi çünkü korkudan asla susmadım. Birde tepede ki ışığın metal yerinden kendimin kesildiğini görünce içim baya kötü oldu. O arada bebeğimi bana gösterdiler tabi ben o aralar ne olduğunu çok hatırlamıyorum oğlum dedim çok soğuk deyince doktorum sen susmayacaksın benim dikkatimi dağıtıyorsun dedi güldüğünü gördüm sonrası yine yok beni komple bayiltmislar çok panik olunca bebeğimle temas edemedim tabiki tek üzüntüm o. 9.05 te doğdunu yüzünü hatırlıyorum. Ameliyat bende biraz uzun sürdü mevcut kistlerimi alıp temizlemişler eşimden izin alıp. Çıktığımda narkoz etkisiyle çoğu şeyi bilmiyorum bebeğim de hirilti var diye oksijen vermişler yanıma saat 2 gibi getirdiler oğlumu. Ara sıra karnıma bastırmak için geldiler sonra sondayı çıkarttılar yürüdük. Yarım saat sonra ben yürümeye çalıştım elimden geldiği kadar hareket etmek istedim. Çok ağrım oldu mu bilmiyorum çünkü bebeğimi sarılıktan 2 gece 3. Ve 6.günü hastaneye yatırdılar sürekli hastaneye gidip emzirmekten ve sürekli kontrole gitmekten ne ağrımı bile hissetmedim. Dikisimin biri hala duruyor ama eli kulağında düşecek. Tabi oglumu kucagıma aldığım andan itibaren herşey geçti gitti gerçekten öyle oluyor korkmayın Rabbım gücünü kuvvetinin veriyor bu eşsiz deneyimi isteyen bekleyen herkese en güzel şekilde yaşamasını nasip etsin.Benim için yorucu ama çok güzel bir deneyim oldu. Rabbım evlatlarımıza sağlıklı uzun güzel ömürler versin bizlere de tabiki. Sormak istediğiniz soru olursa cevaplayabilirin uzun oldu hakkınızı da helal edin ❤️