aspenkarmenn
Sağlık ocaklarına kıran mı girdi? Bir sürü sağlık ocağı var. Dr un bu kadar taciz etmeye hakkı yok, ne diye ha bire arıyor. Hanımefendi sizde illa en yakına gitmek zorunda değilsiniz, bir başka mahalleninkine aldırın kaydınızı. Benimde evimin orda var fakat ben 20 dk lık mesafedekine gidiyorum çünkü canım öyle istiyor. Ordaki dr la enerjim daha iyi tutuyor. Yani seçeneğiniz çok fazla panik yapmayın. Devlet bizim için çalışıyoooo