40+0 da doktorum alttan muayene edip rahmi uyardıktan sonra gece 11 buçuk gibi kasılmalarım başladı. 1 de uyudum bi saat sonra ağrıyla uyanıp tuvalete gittiğimde kanamam olduğunu gördüm. Sabah 5 buçuğa kadar sancıların sıklığını takip ettim. Sancı geldikçe evin içinde yürümeye devam ettim. Artık sancılar 5 dkya düşünce hastaneye gittik buarada hala suyum gelmemişti. Nstye bağlandım fakat sancılar yeterli değildi 4 cm açıklık vardı çok az düzeyde suni sancı başladılar doğumhane koridorunda bi tur döndükten sonra ebe çatala aldı ve açıklığım tamdı doğum başlıyor dediler inanamadım iki ıkınma da oğlum kucağındaydı. Kesi vs dikiş olmadı. Sabah 7 de doğum gerçekleşti. Rabbim bekleyen herkese kolaylık versin 🩷