Altin23 bence bir doktora daha rahim filminizi gösterin, muayene olun. Benim de rahim filmimde bir doktor T şeklinde oldugunu ve histereskopi olmam gerektigini söylemişti. Baya kötü olumsuz konuşmuştu, özel bir doktordu. Sonra üniversite hastanesinde başka bir doktora muayene oldum, üç boyutlu ultrason çekildi ve rahmimde bir sıkıntı olmadığı görüldü.