Bugün tam 33 haftalık olduk.
Kızlar ödem var vücudumda ama
Sol tarafım bacak kolda sağa göre 5 kat fazla
Böyle artık patlayacak basamiyorum
Normal de sol sağ bacağa göre biraz daha ödem oluyor du
Ama hastenede ciğer geliştirici iğne vurdular
Şimdi bu bacak 5 kat fazla şişiyor
Basamiyorum yere gerilmesinden sanki yirtikcak
Ve de rahmime baskı var yine sancı için gittim serum ilaçlar la duruldu
Etksii geçti galiba öğlen çıkardık
Şimdi yine baskı sancı başladı
Öyle bir bel ağrısı ve sırt ağrısı var ki of yaa
İki gün hastanede yattım
Sağ Salim bir gelseydi kızım zamanında
Diz kapağım sızısı duramıyorum sadece yatınca oluyor yürüyünce yok
Tek Akşamlari var iki üç aydır her gece yemin ederim ki çok yoruldum iki gündür miğde yanması ya valla çok ağır geliyor Rabbim gücüne gitmesin ama taşıyamaz hale geldim Allah’ım doğru vakit zamanda nasip etsin inşaallah ama çok yoruldum çokkk