İlk muayenemi kendisine olmuştum, iki kez randevumu oteledi en son yolda giderken sekreteri öne çekmek istedi erken çıkacağı için. Gittigimizde randevuyu degiştirmedigimiz icin tavır olarak çok kabaydı, sadece sorduğumuz sorulara zorla cevap aldık.
Hamilelik haftamı yanlış yorumladı, 4 hafta sonra ikili test için çağırdı 4 hafta sonra farklı bir doktora gittiğimde ikili testin geciktigini söyledi ve yaptiramadim. Genç ve güven vermeyen bir doktor olduğunu düşünüyorum