Kızlar merhaba bilgilerinize ihtiyacım var.
Yardımcı olursanız çok mutlu olurum…♥️
Kızlar akşamdan beridir alt karın ağrısı ve kasık ağrısı yaşıyorum.
Bir de ani batma hissi alt karnım hareket edince daha da bi ağrıyor ama şu an mesela sol tarafıma doğru uzanmama rağmen yinede ağrıyor.
Kasıklarım daha da bir ağrıyor alt karın ağrısına göre bir de akıntım var çok olmasa da biraz var yani.
Korkmalı mıyım?
Şu an beni ağrıdan kıvrattı resmen.
Ayın 16’sı tam üç aylık oluyor doktor ikili test ve ayrıntılı bakacakmış dolayısıyla o güne randevum var bilemedim yarından mı gitsem ya da şimdi devlet acile mi gitsem ayın 16’sı kendi doktoruma gitsem bilemedim korkmalı mıyım?
Ne yapmalıyım sizce kızlar? Aranızda yaşayanınız var mı bu durumu? yardımcı olursanız çok sevinirim