Hazır olmadan doğum sinyali olmadan yerinden alınan bebeklerde oluyor diye okudum da acaba dedim 1 2 hafta sabredip kolik riskini sifirlayabilir miyiz:) örneklere bakılırsa çok ilgisi yok. Cevaplar için sağ olun kizlar. Hepimize sağlıklı mutlu huzurlu gece uyumayı seven bebekler dilerim😊