4bebe1anne Tüp bebek tedavisi görüyor ben olmaıdğını söyledim güzel bir dille ama pek ikna edici olmadı hayali bir çizgi olduğunu söylüyor paylaşmamı istedi yorum yapar mısınız. İstemeden 4. Bebeğim olduğu için benim yorumlarım kırıcı gelecek diye tedirginim. Yorumlarınızı ekran görüntüsü olarak atacağım 😊