Susu45 Linea nigra çizgisi hamilelik çizgisi olarak bilinen çizgi kaçıncı haftada çıktı ben neredeyse 20 olacağım ama bende öyle bir çizgi falan yok çıkmayan oluyor mu
babyandmom__ Susu45 hamileliğim ilk aylarımda göbek altında son Trimesterde de üst tarafta çıktı şuan boydan boya bir çizgi var ama herkeste olmuyormuş
Susu45 Tturcan öyleymiş arkadaşımın erken çıkmıştı benim de ilk gebeliğin bilgisizim merak ettim sadece
2633 Benim ilk hamileliğimde vardı şuan 2.ye gebeyim 35 haftalık ve cinsiyet de aynı ama yok gebelik cizgim her hamilelik farklı herkesin aynı olacak diye bı kaide yok🙃
2633 Susu45 evet tatlım farklı her hamilelikte bile farklı zaten çıksaydı ilk aylarda cikmaya basliyo zamanla yukarı kadar uzuyo
gulcineray babyandmom__ oglan mi geliyoor :)) gobek deligin asagisi ve yukarısı cizgili olunca erkek oluyormustaa :)
babyandmom__ gulcineray Aşkım kız 😂😂 Benim kızım bütün hurafeleri yıktı geçti teyzesi. Tuz testi, bıçak makas, yüzük, ekşi tatlı ayrımı aklına ne geliyorsa hepsi erkek belirtisi ama biz kızız😂😂
gulcineray babyandmom__ hahahaha masallah ya. Bendeki hurafeler hep erkek gösterdi. Ama bi cizgimiz yok oda olmayiversin 😀
Susu45 babyandmom__ ya benimde aynı hepsi erkek çıktı ama sonuç prenses geliyormuş tutmadı hiç biri bazılarının baya tutuyor 😂
ikibebeliannis Susu45 38+5 im hala çizgim falan yok bende şaşırdım ilk iki kızımda göbek deliğime kadar oldu Bu erkek bebek herkes tüm karnın çizgi olur dedi Ama hiç çizgi yok
XBurcuburcu Susu45 Benim oluştu . Allahın izniyle sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤲😍benim oğlum olacak boydan boya çizgi var. Artık söylentiler be kadar doğru yanlış bilmiyorum