Busra333 😔 son haftalarda mide yanma benim de çok artmıştı, rennie Duo şurup biraz rahatlatıyordu, soğuk süt iyi geliyordu, gün içinde bol su bir tane sade maden suyu ve kefir tüketmeye çalışın. Akşam 5-6′ dan sonra birşey yememeye çalışırsanız o da iyi gelecektir