Kadın doğum uzmanı Esra BAKIRCI hanıma düzenli gidip muayene oluyorum. Kendisi çok güler yüzlü ve ilgili hanımefendi. Memnunum. Normal doğum olacak İnşaellah 38+4 üm. Çok az kaldı korkuyla birlikte heyecanlıyım. Dua edin ben de hayırlısı ile oğlumu kucağıma alayım ☺️