%50 si ölü, %25 i yerinde hareketli %25 i de ileri hareketli birde milyon hesabı ile maalesef 400 bin çıkmış mg hesabı yapılıyor. İhtiyaç olan ileri hareketli sperm zaten. Eşiminde azosprm problemi vardı. Hatta bizde ileri hareketli hiç yoktu %90 ölü idi. Direkt tüp bebek demişlerdi ama beslenme ve vitaminlerle en son yaptırdığımızda %30 ileri hareketli sperm oranına ulaştık. Bende o süreçte rahim filmi çekinmiştim şu an 19 haftalık gebeyim tüp bebek yaptıracağımız sırada öğrenmiştik. Her şeyin başı stres gerçekten düşünmeyin stres yapmayın. Rabbim gönlünüze göre versin. Bu arada evet daha iyi sonuç olabilir miydi olabilirdi ama iç karartacak bir sonuç değil. Gittiğimiz tüp bebek uzmanı bize %30 canlı spermle normal gebeliğin mümkün olacağını söylemişti. İçinizi rahat tutun herşey gönlünüzce olsun 🫶🏻