Aleyna1234c Bugün tam 23 gün oldu kuvezde hala çıkmadı solunum sıkıntisi var cok zor benim gibi erken doğum yapan varmi nekadar süre kaldı yogun bakımda
Anonim16 Aleyna1234c çok geçmiş olsun. İnş tez zamanda sağlıcakla kavuşursunuz. 34 haftalık ciger tamamlanmıyor mu ? Neden küvezde hala ?
damla158 Aleyna1234c erken doğum belirtileriniz nelerdi acaba ? Çok geçmiş olsun sağlıcakla kavuşun bebişinize
U-M_mom Aleyna1234c canım yanlış anlama ama sadece gaz için yatırır mı bilemedim ki ciğerleride iyi durumdaymış acaba para için olabilir mi bilmiyorum günahlarını almak istemem ama
Aleyna1234c Ciğerleri toparladı değerleri normale döndü ama buradan nie tutuyor bende anlamıyorum gaz çok var diyor özelde yatıyor yarın gormeyegitcem çok üzülüyorum o yogun bakıma grip görmek beni maf ediyor
Anonim16 Aleyna1234c üzülme canım bebeğin hisseder, o yüzden dirayetli ol. Cigerleri geliştiyse korkma bence.
Aleyna1234c Ciğerleri gelisti sorun yok ama tedirginim gene gazı var diyor çok karnı şişiyor diyor enjektorle besliyorlar bilmiyorum korkuyorum genede
Aleyna1234c Aşağıdaydi bebek sancimda vardi oyuzden mecbur aldı 1 haftada yattim hastanede ama erken doğdu 2.500 kio doğdu ama solunum skntisi vardi
Aleyna1234c Vala benimde aklımdan geçiyor 28 gün ücretsiz oluyor sonra ücretliye dönüyor ya acaba 28 tamamlayıcı bekliyor bilemedim gerçekten darlandım çok süre oldu yani gazdan tutmasına anlamda veremiyrm yarın konuşmam gene