Sabireeray 20 haftalık hamileyim iş yerinde merdivenden düşmüştüm ama çok hafifti sert düşmedim rabbim sebep vericek ya hastalığı mi öğrenmem için hastaneye acile gittim ve ultrason sonucunda dalakgima çok yakın bir arter damarda anevrizma yani baloncuk oluşmuş onu öğrendim ve tetkikler başladı kendi kontrole gittiğim hastaneye gittim ve Dr um çok riskli ve artık doğumu o hastanede yapamayacağımi daha donanımlı bir üniversite hastanesinde olabileceğini söyledi sezaryen olacak benim için dua edebilirmisiniz hayırlısı ile bebişim büyümüş olsun ve sağlık li bir şekilde doğsun 😢😢😢 şimdiden teşekkür ederim.
GozdeCemre Sabireeray kaç haftaya kadar bekletebiliyormuş bebek canım . Çok geçmiş olsun İnş yavrunu sağlıklı sıhhatli alırsın kucağına
Sezin Sabireeray 20haftalık bile doğup çok da güzel yaşayan bebişler var,şanslı hisset kendini bir şey sebep oldu ki öğrendim tedbir aldın,içini ferah tut herşey inş çok güzel olcak☺️
Sabireeray GozdeCemre canım hafta vermiyorlar baloncuk büyür dedi sürekli kontrol altında olucam son evrede risk e girdiği zaman doğum olucak inşallah
Sabireeray Sezin aynen öyle canım çok şükür bişey sebep oldu öğrendim normalde benim dogumlarim normaldi ogrenmeseydik normal olacaktı ve felaket olurdu benim için 😘güzel dualariniz için çok teşekkür ederim canım
kizbebekannesii Sabireeray ay düşmeden kaynaklı mıymış peki yoksa düşmeyle mi fark edildi acaba 🤔 rabbim şifa versin inşallah son ana kadar her şey yolunda gider zamanında alırsın kuzunu kucağına canım
Sabireeray kizbebekannesii düşmeden kaynaklı değil canım varmış ve tesadüfen hastaneye düştüm diye gittiğimde çıktı rabbim sebep verdi çok şükür
Zbyrsena Allahım yâr ve yardımcımız olsun canım İnşallah en güzel ve sağlıklı şekilde kucağına alırsın bebeğini ♥️💐🥰 Aklına kötüyü getirme 😌