serrayazici Hanımlar selam 5+2 haftalık hamileyim ama aşırı iştah artışım var 2 saatte bir acıkıyorum. İlkKızımda mide bulantısından yemek yiyemiyordum şimdi sürekli acıkıyorum normal mi bu
Arzu1616 serrayazici keşke benim de bi an önce artsa 12 haftalık hamileyım kusmaktan bulantıdan mahvoldum 😪bence şükür edin halinize inşallah hep böyle kalır
Lafee serrayazici durumunuz nasıl şimdi? Benim de aşırı derecede iştahım açık yarım saatte bir açlıktan ölüyormuşum gibi hissediyorum
NoName_ serrayazici 10+4 doymuyorum 🥲yemediğim zaman mahvoluyorum hem mide bulantısı yapıyor hem o açlığa dayanamıyorum
serrayazici Arzu1616 ama zaten herkes 6. Haftadan sonra iştahın kesileceğini söylüyor benim kızım 5 yaşında ne zaman nasıl başladı kusmalarım hatırlamıyorum sadece 7. Aya kadar kustum onu hatırlıyorum
serrayazici Arzu1616 yiyordum ama çok mide bulantısı yaşıyordum. Bebek besleniyor aslında sen yedikçe beslenir olayı çok doğru değil bence kustuğum için ekstra vitamin takviyeleri veriyordu doktorum çok şükür şuan 5 yaşında ve çok sağlıklı
Arzu1616 serrayazici benım de 8 yaşında oğlum var onda hiç böyle problemler yoktu bunda çok kötüyüm Ben de vitamin takviyesi alıyorum Normalde doktorun bana yatış verdi Aslında çocuğuma bakacak kimse olmadığı için yatış yapamadım
Kt52 serrayazici aynı ben :( 8.haftadayim bulantıya çevirdi yemesem kusuxam diye korkuyorum sürekli acmisim gibi bulanıyor
Lafee serrayazici serrayazici @Kt52 13+3 den bildiriyorum 5 kilo aldım:( sorunum hala devam ediyor. Yemek yerken bile doyma hissim yok gibi:( multi vitaminli balık yağı hapı kullanıyorum ondan mı acaba doktor vermişti.
Kt52 Lafee ben de bunu anlayamıyorum işte ben de doymuyorum yemek yedim doydum gibi durum hiç olmuyor :( ilk gebeliğimde 20. Haftada +10 daydım yine aynısı olacak :(