O hastanede Sedef hoca vardı Sedef Binöz kendisi çok iyi bir doktor fakat doğum sonrası hemşire ekibini asla beğenmemiştim. 4 sene önce kardeşim doğum yaptı orda hiç memnun kalmadık. Ondan önce ben Medistate kavacık hastanesinde doğum yaptım prenses gibi baktılar hemşire ekibi ameliyat ekibi doktorum hepsinden Allah razı olsun